Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

I'm back bitches...

Av Sandra Landberg - 8 februari 2016 21:20

Har varit ifrån bloggandet nu ett bra jävla tag och saknat de faktiskt. 

Skrev även med en gammal kompis från gymnasiet som nämnde bloggen...

Mycket hänt men ändå inte. 

Haft min första egna bostad... vart av med den(andrahands kontrakt).

Nu tillbax till föräldrarna... 

Har haft tre jobb under perioden 2015. Va även arbetslös i typ 4 månader sammanlagt förra året! 

Inget varit lätt och inget går sådär jätte bra. Hatar att inte ha nått stabilt för jobbet jag har nu e 6 tim/veckan... Ingenting alltså och man vill bo själv i lägenhet.

Hittat en lägenhet jag vill ha men vet inte om jag kommer ha råd bara på grund av jobbet... 

ALLT e så drygt med alla krav. 


Nej nu ska jag fortsätta kolla på Pretty Little Liars... Så gonatt då eller nått ;)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Landberg - 29 mars 2016 00:31

Vet du hur det känns att vara ensam... jag vet!  Att aldrig kuna känna att man kan lite på nån.  Hela mitt liv har jag blivit sviken av folk. Till och med familjemedlemar.  Att aldrig få kunna känna nån tryghet hos en vänn. Jag hade en tryghet ...

Presentation


94'a... allt ni behöver veta här ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards