Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Sandra Landberg - 29 mars 2016 00:31

Vet du hur det känns att vara ensam... jag vet! 

Att aldrig kuna känna att man kan lite på nån. 

Hela mitt liv har jag blivit sviken av folk. Till och med familjemedlemar. 

Att aldrig få kunna känna nån tryghet hos en vänn. Jag hade en tryghet hos en vän. Jag till och med kalla henne min bästa vän och det e första gången jag har menat det på riktigt!!! 

Och när man tror att man inte kune hitta nån mer fantastisk vän att ha... så e förtroendet borta. 

Jag är kommen till denna jord för att aldrig ha den där speciella människan i mitt liv som e en fast punkt! 


Behövs det mer än en gång till att säga att: Jag tycker det är jobbigt att detta händer. 

Men dom tre gångerna man sa de, räcker inte.

En liten sak för andra kanske, men en stor sak för mig. Tillit och respekt e extremt viktig för mig. Trodde det va det jag hade... 


Att inte få ett förlåt av den som sårat en, de gör en enu mer sårad. Speciellt när det är av en sån nära människa. 

Att förlora en vänn, för mig inget nytt. Men att förlora nån som faktiskt hade en sån extrem plats i mitt hjärta, det e nytt. 

Vet inte om jag förlotat det än, men e på god väg att göra de. 

Inte fått nån frågan om vi kan prata om de, ingen ursäkt... inget! 

Bara en tro om att jag skulle vilja ha en jävla ljuslyckta som jag fått av henne. På den står det vänskap. Grät när jag fick den. Grät när jag gick förbi påsen den låg i som sträktes mot mig när hon trodde jag fortfarande ville ha den. 


Jag har insätt att det finns inget i mitt liv som ska kallas bästa vänner.

jag e inte menad att ha varken bästa vänner eller hitta kärleken i mitt liv. 

För tillfället vill jag inte känna nått. Jag vill inte finnas till för en kort stund. Jag vill inte gråta. Jag vill inte finnas. 


Kan skriva i timmar, dagar, evigheter som detta... Men va hjälper de. 

Kommer ändå inte få nått för de. 


Kommer ändå bli sviken igen... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


94'a... allt ni behöver veta här ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards